Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

4 Φεβρουαρίου 2011

Της κολάσεως

«Τάθελε η μάνα σου τάθελες κι εσύ τα σύκα τα καρύδια και το γλυκό κρασί»...
Ή όπως έλεγε η αείμνηστη γιαγιά μου « όλα τούτος τ` αποδέχεται» και χτύπαγε χαρακτηριστικά τον ποπό της, ( είδατε τι ευγενικά εκφράζομαι;) για να μας δώσει να καταλάβουμε τι εννοούσε.
Έτσι την πάτησα κι εγώ την μπανανόφλουδα κι έφαγα τα μούτρα μου, με το να λέω πάντα ναι.

- Κούκλα μου θα με βοηθήσεις σε κάτι; ( Αλήθεια πόσο ευγενικοί γίνονται οι Αδάμηδες όταν ζητάνε κάτι;). Τα μπινελίκια έρχονται όταν τους το αρνηθείς, ή αποτύχεις σ` αυτό που σου ανέθεσαν να κάνεις. «Κατόπιν αορτής» που λέει κι ένας φίλος μου.

- Ότι θες πασά μου... « Να βγω γυμνή στους δρόμους, αντίθετα σε νόμους και κάθε ιερό;» Που λέει κι η Μαρινέλλα; Σάματις θα μου πεις έχω ιερό κι όσιο; Αλλά κουβέντα να γίνεται. Να συμμαχήσω με το φίδι το κολοβό του παραδείσου όπως έκανα κάποτε προ αμνημονεύτων χρόνων;

- Πάψε να διακωμωδείς τα πάντα. Μιλάμε σοβαρά.
- Άντε καλά... συγνωμιζέ.
- Θέλω να μου φτιάξεις ένα γουτουμπέ.
- Πανεύκολο. Πότε το θέλεις; Και με τι θέμα;
- Με την πολιτική πορεία της παράταξης μέχρι σήμερα. Πάρε και το υλικό, μελέτησέ το και ξεχώρισε τι πρέπει να μπει.
- Καλέ τι ειν` τούτο; Τι βλέπω η καψερή η δόλια η μάνα; Αυτό είναι η Πάπυρος Λαρούς, σε μεταμορντένα έκδοση. Κι όλα αυτά θα τα διαβάσω εγώ; Και θα πρέπει να ξεχωρίσω τι είναι σημαντικό και τι όχι; Και τα πουστιρλίκια αν κάνω λάθος επιλογή ποιος θα τ` ακούσει μετά;
- Εσύ!
- Άντε καλέ... πες μου κάτι καινούριο που δεν το ξέρω.Τόσα χρόνια εγώ τ`ακούω...  από τον παράδεισο και δώθε. Δηλαδή θα πρέπει να πέσω τώρα γονυπετής και να προσευχηθώ σαν τον Ιησού « απελθέτω από μένα το ποτήριον τούτο;»

-Και να πέσεις και να μην πέσεις, το ποτήρι θα το πιεις. Βούλωσε την μύτη σου όπως έκανες με το μουρουνέλαιο μικρή και ξεκίνα.
- Καλέ κύριε-κύριε, μην ξεχνάς ότι έχω κι ένα θολό να τρέξω. Αυτό εδώ είναι πολύ χρονοβόρο. Θα πρέπει ν` ασχοληθώ μέρες και νύχτες. Χώρια που τα φελλιννικά που θέλεις να γίνουν, χρειάζονται ειδικά προγράμματα.
- Μωρέ μην με ζαλίζεις με το θολό σου. Παράτα το για λίγο. Έχουμε ν`ασχοληθούμε με ποιο σοβαρά πράγματα. Κι όσο για τα προγράμματα βρες την λύση εσύ.

Αυτό ήταν!!! Τον παθαίνω τον παροξυσμό η γυναίκα μ` αυτά και με τούτα που τραβάμε εμείς οι Εύες από του Αδάμηδες και φαντάζομαι ότι είμαι η Εύα στον παράδεισο.
Και μόλις βλέπω με τι έχω να κάνω παθαίνω ένα πανικό και πάω στον Θεό .
-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΤΕΡ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΟΥΣ ΚΡΕΤΙΝΟΥΣ?
-ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΜΑΝΔΑΜ μου λέει ο Θεός..Ο Αδάμ εν τω μεταξύ να με ψάχνει μανιωδώς.
-ΚΟΥΜΠΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
-ΚΟΥΜΠΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΟΥ!
-ΑΣΤΗ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΑΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΑΜΕ λέει ο Θεός.
-ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΕΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ? ρωτάει ο καλός μου ο Αδαμ. Γλώσσα μέσα δεν βάζει;

Εγώ με τον Θεο κοιταζόμαστε και λέει ο Κυριος:"-ΚΑΛΑ .......ΔΕΝ ΤΊΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ.....ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΚΑΖΟΝ!
Ο Αδάμ το βιολί βιολάκι του και το πιστολάκι του.
-ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΕΡ.. ΠΩΣ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΑΝΟΥΛΙ?
-ΟΠΩΣ ΣΕ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ!
-Ε ΦΩΤΙΣΤΕ ΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!
Εγώ γελάω και του λέω ειρωνικά: '"ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΕΚΤΟΥΣ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ"
Ναι αλλά δεν έχουν εφευρεθεί ακόμα οι γλώσσες οπότε δεν μπορώ να τις διαβάσω... μου λέει ο Αδάμ!

Γι αυτό την πάτησες κι έφαγες τον απαγορευμένο καρπό που σου έδωσα.
Κι από τότε σου ήλθε ένα χαμηλό βαρομετρικό, βορείως της Ιταλίας κάθετα στο κεφάλι σου.

15 σχόλια:

  1. Καλημέρα σπιρτόζα Θεοδοσία με το μοναδικό χιούμορ σου.
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει Αδάμ που να μπορεί να κάνει χωρίς Εσένα κι ας μην κάθεσαι όπου σε βάζει....
    Καλή αμυντική δύναμη για αποτελεσματική αντίσταση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @λυγερη
    Καλή σου μέρα καλή μου. Το σπιρτόζα μου άρεσε πολύ. Όσο για τους Αδάμηδες μπορούν και παραμπορούν χωρίς εμένα πίστεψέ με. Οι αντοχές τους μέτριες έως ασθενείς.
    Κάτι σαν το μετεωρολογικό δελτίο καιρού.
    Από αμυντική δύναμη άλλο τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ντρουσίλα
    Σ~ευχαριστώ καρντιά μου για την ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανώνυμος
    Ελπίζω όχι δυσάρεστα. Απλά μου αρέσει να διακωμωδώ κάποια πράγματα και να μπορώ να συνεχίζω. Αν σ`εξέπληξα δυσάρεστα συγγνώμη.
    Αλλά έτσι είμαι εγώ. Όλο εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο ρε πεθερουλα!!!καλε βλαχαρα που τους θυμηθηκες αυτους΄?αδαμ και ευα!!!τα τσολια!!!αυτα φταινε για την καταντια μας!!! φιλακια!και να μη ξεχνιομαστε!η νυφουλα σου ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ανώνυμος
    Βλαχάρα ξεβλαχάρα η πεθερά σου, κάποιες στιγμές της φεύγει το αλτσχάιμερ και θυμάται. Για όλα φταίει αυτός ο ανεπρόκοπος ο Αδάμ που δεν έμαθε τα κουμπιά. Παιδί- κουμπί παρέμεινε ανά τους αιώνες.Ανεπίδεκτος μαθήσεως πάντα.
    Φιλάκιαααααααααα!!!!
    Σας αγαπώ πολύ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΞΕΧΝΑΤΑΙ ΚΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΥΕΣ. OI ADAMIDES DIKASAS PAIDIA EINAI DIKASAS DIMIOYRGIMATA.AN DEN TOUS THELETE ALAXETOUS STO XERISAS EINAI.ANAROTIESTE POS? EIDOY .OTAN GENIOUNTE MIA ROZ FORMOULA. STON XRONO EPANO MIA ROZ KORDELITSA. KAI MOLIS STATHI STA PODIATOU. STA KOUZINIKA TIS MAMAΣ.TO APOTELESMA ENAS YPAKOUOS R O Z ADAMISKOS.Υ.Γ ΧΑΡΙΣΜΑΣΑΣ ΜΑΓΚΙΟΡΕΣ ΕΥΕΣ? Αν σ`εξέπληξα δυσάρεστα συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ανώνυμος
    Δεν με εξέπληξες δυσάρεστα. Είναι φυσιολογική αντίδραση ενός Αδάμ. Δεν θέλουμε να σας αλλάξουμε. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Ο ένας συμπληρώνει τον άλλον.Και σας αγαπάμε γιατί ακριβώς είσαστε δικά μας δημιουργήματα.
    Άλλωστε έτσι μας έπλασε ο Θεός. Και λίγο χιούμορ όμως δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. giayto maresis sxedon se latreyo? Υ.Γ.Και σας αγαπάμε γιατί ακριβώς είσαστε δικά μας δημιουργήματα.????? ASEME N'AMFIBALO TO POLI LAV THEO EINAI GIA TOUS ADAMAKIDES DILADI GIA TOUS KANAKARIDES. STA OPA OPA. EMEIS OI ALOI ADAMIDES STO PIR TO EXOTERO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ανώνυμος
    Τώρα με μπερδεύεις. Μ`αγαπάς ή με μισείς; Μην την παίρνεις προσωπικά την ανάρτηση. Κανείς δεν μίλησε για πυρ εξώτερο. Ούτε συμπαθώ τους κανακάρηδες. Μακριά από μένα αυτοί. Επαναλαμβάνω ότι μας αλληλοσυμπληρώνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. OTAN LEO KANAKARIDES ENOO TOUS LATREYTOUSAS GIOUS.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ανώνυμος
    Το κατάλαβες. Ακριβώς τους γιούς μας εννοούμε. «Γιε μου, γιε μου κανακάρη ποια γυναίκα θα σε πάρει που έλεγαν κι οι παλιές μαμάδες.» Ευτυχώς τον δικό μου τον πήρε πολύ καλή γυναίκα και την αγαπώ πολύ. Την νυφούλα μου έχω πάνω απ` όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!