Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

1 Φεβρουαρίου 2011

Η επόμενη ζωή μιας ξανθιάς ...

Μου το έστειλαν με email(επιτέλους και κάτι χρήσιμο ανάμεσα στην σαβούρα που διέγραψα εχθές) και το μοιράζομαι μαζί σας.
Κι επειδή μια ξανθιά είναι σαν την γάτα εφτάψυχη, δηλαδή έχει πολλές ζωές, νομίζω ότι μου ταιριάζει απόλυτα. Βέβαια το «χτένισα» όπως με συμφέρει.
Ειδικά το τέλος, είναι όλα τα λεφτά... που δεν έχω.

Την επόμενη ζωή μου θέλω να την ζήσω...ανάποδα!
Να ξεκινήσω από νεκρή. Έτσι το γλιτώνω αυτό...

Μετά να ξυπνήσω σ' ένα γηροκομείο και να αισθάνομαι κάθε μέρα και καλύτερα.
Κι επειδή θα κοντεύω να τρελάνω τους υπόλοιπους με την μούρλια μου, με πετάνε έξω από το γηροκομείο γιατί δεν θα είμαι πλέον τόσο γριά...

Πηγαίνω και εισπράττω τη σύνταξή μου και μετά όταν θα αρχίσω να δουλεύω, μου δίνουν δώρο ένα χρυσό ρολόι και κάνουν πάρτι για μένα (το κελεπούρι), την πρώτη μου μέρα στη δουλειά...
Δουλεύω τα επόμενα 40 χρόνια μέχρι να γίνω νέα και να χαρώ τη ζωή... Κάνω πάρτι, πίνω αλκοόλ και γενικά είμαι «ατακτούλα».

Μετά είμαι έτοιμη για το γυμνάσιο... που έτρωγα όλο αποβολές, γιατί έβαζα δεκάρα στην λάμπα για να μην έχουμε φως την ώρα των αρχαίων.
Μετά πάω στο δημοτικό, που συνέχεια ήμουν τιμωρία στον τοίχο γιατί έδερνα τ`αγόρια που βρίζανε την ομάδα μου. Γίνομαι παιδί, δεν έχω ευθύνες, παίζω...
Στη συνέχεια γίνομαι βρέφος μέχρι τη στιγμή που γεννιέμαι...

Μετά περνάω 9 μήνες κολυμπώντας σε ένα πολυτελές “spa” μ' όλα τα κομφόρ, κεντρική θέρμανση και πλήρη εξυπηρέτηση, μεγαλύτερο χώρο κάθε μέρα...

...Και – νάτο!!!
Τελειώνω σαν ένας οργασμός...

4 σχόλια:

  1. υπάρχει ανάλογη ταινία...η απίστευτη ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάττον (με τον Μπράντ Πιτ), αλλά αυτή τη φορά με πρωταγωνίστρια... καλό, ευχάριστο, αγαπησιάρικο μήνα στις δυναμικές διαχειρίστριες του Θολού, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ღ oneiremataღ
    Το ξερω και την έχω δει την ταινία. Εγώ πρωταγωνιστούσα με την μορφή του Μπραντ Πήτ. Για μένα γράφτηκε το σενάριο.χαχαχαχα.
    Καλό μήνα κι από τις δυο μας με πολλά φιλιά Γιουλάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!