Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

25 Φεβρουαρίου 2011

Το πεντικιούρ της ξανθιάς

Τώρα τελευταία έχω την εντύπωση ότι η φύση μ΄ εκδικείται.
Και δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνει αυτό.
Διότι τη φύση την έχω κορόνα στο κεφάλι μου!

Το χαρτάκι μου δρόμος δεν το έχει αντικρίσει με τα υπέροχα μπιρμπιλωτά
του μάτια.
Δεν πετάω τίποτα, προσέχω τα πάντα, περπατάω στις μύτες των ποδιών.
Από την υστερία, παραλίγο να ανακυκλώσω τη σκύλα μου χτες...
Οπότε εμένα προσωπικά γιατί με εκδικείται η φύση;
Γιατί βγάζει όλη την ηλιθιότητά μου σεργιάνι στους δρόμους;
Άι σιχτίρ και με τη φύση, στην τελική!
Ένα πεντικιούρ αποφάσισα να κάνω η γυναίκα.
Τίποτα περισσότερο τίποτε λιγότερο.
Θα μου πείτε είναι τώρα καιρός για τέτοιες πρωτοβουλίες;
Τι να κάνω ήθελα επειγόντως ένα " Δημοτικό συμβούλιο" με την φιλενάδα μου, να μου φτιάξει λίγο το ψυχολογικό, που τώρα τελευταία είναι στα fold down.
Έτσι το λέμε το πεντικιούρ μεταξύ μας. Να πούμε τα δικά μας, να σαχλαμαρίσουμε, να ξεθυμάνουμε, τέλος πάντων οι γυναίκες.

Ήρθε η φιλενάδα μου κι εγώ η προκόπω ετοίμασα το μηχάνημα ξέρετε αυτό που κάνει μπουρμπουλήθρες και μασάζ στα πόδια.
Τι το 'θελα;
Όπως πάντα υπερβολική σε όλα μου, άδειασα όλη την παραγωγή του Παπουτσάνη μέσα.
Μόλις το έβαλα μπροστά τι να δω η καψερή;
Ο αφρός ν΄αρχίσει να έρχεται καταπάνω μου σαν το τέρας της αποκαλύψεως έτοιμο να με καταβροχθίσει.

- Ευτυχία βοήθεια αυτό θα με φάει.
Η Ευτυχία να ξεκαρδίζεται στα γέλια και να βγάζει φωτογραφίες για να έχει ντοκουμέντα πόσο χαζή φιλενάδα έχει. Μου φαίνεται ότι πρέπει επειγόντως να της πληρώσω ρήτρα ανοχής κι αντοχής που είναι φίλη μου και να της κολλήσω και κανένα ένσημο.
Απολαύστε λοιπόν όλο το μεγαλείο της ξανθιάς μου απόχρωσης μέσα από τις φωτογραφίες.


Μα πόσο ηλίθια μπορεί να είμαι;
Όοοοοοχι μην μου πείτε... δεν θέλω να ξέρω.

11 σχόλια:

  1. Δε φταις εσύ, καρντιά μου!
    Αυτό το... μηχάνημα του διαβόλου που μασαζάρει, πταίει! :-)
    [Το έχω πάθει, δίχως να ρίξω τον Παπουτσάνη μέσα και δίχως να είμαι ξανθή!]

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για την άμεση "πτώση" του αφρού, επειγόντως λίγες σταγόνες οινόπνευμα!
    Οταν βγαίνουν οι σαπουνάδες από το διαολεμένο σιφόνι του μπάνιου λόγω... αφρόλουτρου ρίχνω το σωτήριο οινόπνευμα και κάθεται η φόρα του!
    Φιλιά γλυκιά ξανθιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμφανέστατα μπήκα σε χωράφια άγνωστα και ξένα, γιατί δεν καταλαβαίνω λέξη.
    Καλημέρα πάντως και ότι πρόβλημα υπάρχει θα λυθεί....γενικά μιλάω τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν το εχω υποψη μου το μηχανημα, αλλα θα σου πω ενα μυστικο που εχουν σαν ευαγγελιο εκει πανω στις εταιρειες που καθοριζουν το τεχνολογικο (μας) μελλον.
    Αν η τεχνολογια δεν ειναι κατανοητη ακομα και στις ξανθιες, τοτε πρεπει να την διορθωσουμε.
    Συμπερασμα; Ας ειχαν δοσολογια για την ποσοτητα σαπουνιου που χρειαζεται :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν παίζεστε και οι δυο κορίτσια με τα... ενδιαφέροντά σας...

    Αστειεύομαι.
    Μακάρι κανείς να μπορείνα γελά και να το μεταδίδει με τα απλά τα καθημερινά μια και τα σπαουδαία και συγκλονιστικά σπανίζουν στις ζωές μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ντρουσίλα
    (αχ αυτό το "καρντιά μου" με τρελαίνει!!)
    Είναι παρήγορο που το παθαίνουν και άλλοι!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Γιαγιά Αντιγόνη
    είδες τι μπορείς να μάθεις μέσα από μια ανάρτηση;
    Δεν το ήξερα! Θα το εφαρμόσω την επομένη...
    Αχ καλά που έχουμε και εσένα με τα πρακτικά σου!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
    Να και ένας άνθρωπος με τον καλό λόγο μέσα στα χείλη...
    Ευχαριστούμε για την ευχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ yannidakis
    ΣΩΣΤΟΣ!!!!
    έτσι δεν θα αισθανόμουν πάλι το θέμα "ξανθιά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ λυγερη
    Έχεις δίκιο...
    τα μεγάλα δεν πρόκειται να έρθουν, φοβάμαι ότι η "τρύπα" μίκρυνε πολύ...
    Από μικρά, έχουμε απόθεμα...
    φιλιά
    Καλά που έχουμε και όλους σας να τα μοιραζόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ όλους
    Λυπάμαι που άργησα να απαντήσω...
    ήμουν "κάπως" εχθές!
    Ευχαριστώ για την κατανόηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!