Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

8 Ιουνίου 2010

Η γιορτή του βυζοπνίχτη...

"Εδώ ο κόσμος χάνεται και το νινι χτενίζεται" ή "στραβός είναι ο γιαλός (κόσμος)  ή εγώ καλά αρμενίζω", κι άλλα πολλά που δεν έχω τον χώρο και τον χρόνο να τα γράψω. Χτυπάει το τηλέφωνο ,κι η φωνή της καλής μου φιλενάδας, που όταν μπήκε στην ζωή μου ήταν σοβαρό κορίτσι, και τώρα την έκανα σαν τα μούτρα μου, χαρωπά μου κάνει την εξής ανακοίνωση: "Το ξέρεις ότι φέτος κλείνουν 100 χρόνια από την εφεύρεση του σουτιέν;" Άφωνη εγώ...(είπαμε παιδί μου να κολλήσεις παρδαλίαση αλλά μην ξεπεράσεις και το πρωτότυπο).

"Τι λες σοβαρά; Γι' αυτό  είχα τόση ανησυχία σήμερα κι αναρωτιόμουν τι σημαντικό έχω ξεχάσει;" απαντώ πριν με πιάσει το παραλήρημα της 'παρδάλως'. Γέλια από την άλλη γραμμή, κι εγώ συνεχίζω ακάθεκτη τον μονόλογο της τρελής. " Και δεν μου λες βρε  'φιλισκούνι'  αφού  πέρασαν τόσα χρόνια, αυτός  που το ανακάλυψε θα έχει αποδημήσει εις Κύριον. Τι κρίμα που δεν ξέρω που είναι ο τάφος του  να πάω να του ψάλλω τον  Ακάθιστο ύμνο". "Γιατί αφού ήταν και το σύμβολο του φεμινισμού..." συνεχίζει ακάθεκτη η καλή μου, ρίχνοντας το σπίρτο που  μου φούντωσε  την  φλόγα  μέσα μου.
Λοιπόν, άκου να μαθαίνεις μια και είσαι "μικρή και τριανταφυλλένια"., την διέκοψα  αναψοκοκκινισμένη. Εμένα προσωπικά μου είναι παντελώς άχρηστος ο βυζοπνίχτης, μια και στερούμαι " τα πλούσια  ελέη". Κι όταν αναγκάζομαι να το φοράω, βλαστημάω την ώρα και την στιγμή που το ανακάλυψαν. Μόνο στενοχώρια μου φέρνει, και τίποτα παραπάνω. Όσο για την περιβόητη επανάσταση του φεμινισμού, τώρα θα βρίσω. Σιγά το κίνημα και τις σκατόψυχες που το έκαναν. Αυτό είναι που κατέστρεψε παντελώς την κοινωνία σήμερα. Εγώ προσωπικά, μάτια μου, που δεν είμαι φεμινίστρια, και θα ήθελα την γυναικεία μου φύση να λειτουργεί έτσι όπως  την  διδάχτηκα , αλλά μου την ευνούχισαν. Θα ήθελα πάρα πολύ, μια ισοτιμία μεταξύ των δύο φύλων. Να συμπληρώνω τον σύντροφό μου, κι εκείνος εμένα. Γιατί ως γνωστόν, υπάρχουν πράγματα που μπορώ να κάνω μόνο εγώ, όπως κι αντίστοιχα υπάρχουν πράγματα που  μπορεί  να κάνει μόνο  ο άντρας.

Όταν  λοιπόν είμαι αναγκασμένη να δουλεύω για να επιβιώνω, και γυρνώντας σπίτι με περιμένουν   όλα εκείνα που πρέπει να γίνουν, και χρειάζεται μια οικογένεια,  με τι διάθεση θα τους προσφέρω αυτό που πραγματικά έχουν ανάγκη; Βάλαμε τα χέρια μας και βγάλαμε τα μάτια μας. Ευνουχίσαμε τους άντρες μας, χάσαμε την επαφή με τα  παιδιά μας, γιατί  η κούραση δεν μας δίνει τα περιθώρια ν' ασχοληθούμε σοβαρά μαζί τους .  Κι έτσι ευνουχίσαμε και την ίδια την γυναικεία φύση μας.


Εγώ αρνούμαι να γιορτάσω το δήθεν σύμβολο της θηλυκότητας που με μεταμόρφωσε στον άντρα της ζωής μου. Παραχωρώ  λοιπόν την χαρά σ`εκείνες  που πραγματικά είχαν ανάγκη της ανακάλυψης, ευχόμενη να μην υπάρξει άλλη παρόμοια που  θα ευνουχίσει και την λίγη ανθρωπιά που μας απόμεινε.
Μονόλογος 'παρδάλως' τέλος.

Κι ένα μικρό αφιέρωμα ζήλιας στα πλούσια ελέη και στον "βυζοκράτη".



8 σχόλια:

  1. Εγώ αρνούμαι να γιορτάσω το δήθεν σύμβολο της θηλυκότητας που με μεταμόρφωσε στον άντρα της ζωής μου

    Το θέμα δεν είναι το σύμβολο, αλλά να υπάρχει αγάπη και προσπάθεια μείωσης του εγωισμού και από τους δύο στο γάμο ή τη σχέση. Μόνο έτσι θα υπάρξει η ισοτιμία μεταξύ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Το ξέρεις ότι φέτος κλείνουν 100 χρόνια από την εφεύρεση του σουτιέν?"

    Μα ... ο στηθόδεσμος δεν υπήρχε ανέκαθεν, έστω και με άλλη μορφή?

    Ποιά η διαφορά βυζοπνίχτη και βυζοκράτη? Με μπέρδεψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α μπράβο, ευνουχίσαμε και τους άντρες και τις ζωές μας και τη γυναικεία μας φύση. Πλέον το στήθος και ακόμη περισσότερο το νινί, έχουν γίνει ακριβοπληρωμένο επάγγελμα που αντιμετωπίζεται ως κάτι φυσικό σχεδόν τρέντι-μη-χέσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aλήθεια Θεοδοσία μου, μήπως ξέρεις να μου πεις, οι φεμινίστριες οι έχουσες πλούσια τα ελέη που έκαναν την επανάστασή τους καίγοντας τους... βυζοπνίχτες (συνέβη και τούτο), πώς τα βόλεψαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Apokalipsis999
    Έχεις απόλυτο δίκιο...
    Αλλά βλέπεις αυτή η φεμινιστική επανάσταση, μας ανάγκασε να συζητάμε τα αυτονόητα!
    Και αλλοιώθηκαν οι ρόλοι και η οικογένεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ IonnKorr
    Έχεις απόλυτο δίκιο! Και πιο συγκεκριμένα, το συναντάμε σε αρχαίες αναπαραστάσεις το 1400 π.Χ. στον αιώνα του Μυκηναϊκού πολιτισμού. Οι γυναίκες φορούσαν ρόμπες που είχαν κοντά μανίκια και ήταν ανοικτές για τον ομφαλό επιτρέποντας στα στήθη τους να είναι εκτεθειμένα, ίσως κατά τη διάρκεια τελετών. Οι γυναίκες είχαν επίσης τη δυνατότητα να φοράνε ένα στράπλες μπούστο, το πρώτο με αυτή την ονομασία στην ιστορία.

    Και ‘λίγο γλωσσάρι’:
    βυζοπνίχτη το λέμε, εμείς, όταν χρησιμοποιείται μόνο για καλόπιστους λόγους και όχι για «στατικούς»και
    βυζοκράτη το λέμε, πάλι εμείς, όταν η χρήση του είναι απαραίτητη για τα «πλούσια ελέη»

    Είναι σκέτη απόλαυση να σε έχουμε στην παρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Μάγισσα Κίρκη
    Γεια στο στόμα σου!!
    Πάντα εύστοχη...
    πάντα καλοδεχούμενη!!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ to alataki
    Απ' ότι κατάλαβα... έκαψαν μερικά συμβολικά...όχι όλα!!
    Αν μπορούσαν ας έκαναν και αλλιώς...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!