Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

7 Φεβρουαρίου 2010

Αφιερωμένο...Σ`ΕΚΕΙΝΗ.!!!





Θυμάμαι ακόμη το βλέμμα της τη νύχτα του φευγιού μου όταν, λες κι υποψιασμένη για τις προθέσεις μου, με καληνύχτισε με ένα φιλί βγαλμένο από την ψυχή της. Δεν είπα κουβέντα, πήρα μόνο φεύγοντας την γλυκιά αίσθηση του φιλιού της να με συντροφεύει στο ταξίδι μου…Μάνα , σε κουβαλούσα μαζί μου τόσα χρόνια, πάνω στο σανίδι σε κάθε χωριό και σε κάθε πόλη όπου πήγαινα, σε κάθε ρόλο που έπαιζα. Όμως δεν σου είπα αντίο ποτέ κι αυτό δεν μου το συγχωρώ, πιο πολύ τώρα που σε έχασα…Εκεί στις μεθυσμένες ιστορίες των ηρώων που έπαιζα, στο θεατρικό σανίδι που πατούσα και ονειροβατούσα, σε κάθε πόλη και χωριό, παντού σε κουβαλούσα Μάνα μου. Ποτέ, ούτε ακόμη και σε μια πνιχτή ατάκα που ξεστόμιζε ο ήρωας μου, ούτε και τότε δεν σε ξέχασα.
Κρατάω την συγκίνηση στην καρδιά μου, τις εικόνες με τις ανοιχτές αγκαλιές σου, την λέξη "παιδί μου"που όταν την έλεγες γινόσουν ολόκληρη ΜΑΝΑ,  και πάω να ξαποστάσω κι εγώ στην σκιά του δικού μου πλατάνου, που λέγεται μοναξιά.

Η παρακάτω πρόταση είναι της φίλης μου της Ανάσας στο σχόλιο που έκανα για το υπέροχο κείμενο
που έγραψε.

9 σχόλια:

  1. Με ισοπέδωσες καλή μου φίλη..

    πολύ σκληρή μοίρα για Εκείνη..

    τουλάχιστον ζεί μέσα σου..
    η απώλεια των γονέων είναι απο μόνο του, τραγικό γεγονός..
    πόσο μάλλον όταν γίνεται με τόσο σκληρό τρόπο..

    τα σέβη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tι να πω, τι να γράψω...μίλησε η ψυχή σου σ'αυτό το κείμενο. Λυπάμαι τόσο πολύ για τη μανούλα που έχασες και μάλιστα τόσο άδικα...και θα ξαναπώ ότι σου είπα στο σχόλιό μου.."να ξέρεις, η θύμηση όσων αγαπάμε είναι κέρδος και άγγιγμα ψυχής. Να χαμογελάς όταν θυμάσαι, να θυμάσαι τα πάντα, όλα από την αρχή... και να ξεχνάς το τέλος!"

    Δεν έχω λόγια.

    Μια μεγάλη αγκαλιά όπως θα έκανα κι εγώ το παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαμογελάς όταν θυμάσαι, να θυμάσαι τα πάντα, όλα από την αρχή... και να ξεχνάς το τέλος."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερό άρθρο, πολύ δυνατό και συγκινητικό!
    Σκάλιξε και ξέθαψε από τις θαμμένες μνήμες μου και τον δικό μου αποχωρισμό από την Μάνα μου. Έτσι έφυγα και εγώ, χωρίς "αντίο" να κυνηγήσω μια "ιδέα"...
    Ευτυχώς για μένα, η αποξένωση κράτησε 15 χρόνια...
    Γύρισα και με δέχθηκε σαν να μην είχα φύγει ποτέ...
    Δεν πρόδωσε ποτέ την εικόνα που κουβαλούσα, όλα αυτά τα χρόνια απουσίας, στην καρδιά μου...
    Κορίτσια να είστε πάντα καλά και να κρατάτε σαν θησαυρό την εικόνα της Μάνας.
    Το τέλος είναι σίγουρα που πονάει και για μένα είναι μπροστά μου...όταν έρθει...σίγουρα θα αισθάνομαι ότι δεν είπα "αντίο".
    Πως μπορείς να πεις στην Μάνα "αντίο";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω λόγια...
    Λυπάμαι πολύ για τον άδικο χαμό της.
    Τα έχουμε πεί και από κοντά.
    Ο χαμός της σου δίνει δύναμη για να συνεχίζεις...
    Καλή Κυριακή φίλη μου.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα μου συγχωρήσουν οι φίλοι μου που δεν θα απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά.
    Απλά θέλω να σας ευχαριστήσω που μοιραστήκατε τον πόνο μου και διαβάσατε την κατάθεση της ψυχής μου...
    Έχω πολύ πόνο μέσα μου από την στιγμή που το έγραψα...Νόμιζα ότι θα ελευθερωθώ αλλά έκανα λάθος.Οι αναμνήσεις με κατέκλυσαν.
    Απλά θέλω να συμπληρώσω ότι το αφιερώνω στον ρατσισμό μου, στον μηδενισμό μου και στην ιθαγένεια...
    Σας ευχαριστώ πολύ.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κάποιος παύει να "ζει", όταν σβήνει από την μνήμη των ανθρώπων...
    Με συγκίνησες, γιατί μου θύμησες τον πατέρα μου, που τον έχασα όταν ήμουν 17 ετών. Και που ποτέ δεν του είπα πόσο τον αγαπούσα. Κάτι που κατάλαβα όταν "έφυγε"... Τώρα τον φέρνω στο μυαλό μου, στα όνειρά μου και του λέω αυτά που ποτέ δεν του είπα... Δεν ξέρω όμως αν φτάνει...
    Να είσαι πάντα καλά, να την θυμάσαι με την ίδια αγάπη και που ξέρεις; Εκεί που είναι ίσως να σε βλέπει, να νιώθει όλα σου τα συναισθήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tι λες τώρα παιδί μου, μ' έχεις ισοπεδώσει...
    Το μόνο που μπορώ, είναι να σου στείλω μια ζεστή αγκαλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!