Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

11 Φεβρουαρίου 2010

Η ζωή μου?...ένα καλώδιο.



Ένα παλιό  τραγούδι λέει: Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο               που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω.
Εγώ θα κάνω ένα καινούριο που θα λέει η ζωή μου όλη ένα καλώδιο
που δεν το γουστάρω κι όμως το συνδέω...

Το ξέρω ότι δεν ταιριάζουν οι στίχοι,αλλά όπως έχουμε πει  Πάστα Φλώρα είμαι ότι θέλω τραγουδάω
κι όπως θέλω το συνθέτω...
Πριν από λίγο καιρό και να μου το δείχνανε σε ταινία την σημερινή μου κατάντια,
θα έλεγα ότι μου παίζουν μια κακόγουστη ταινία  επιστημονικής φαντασίας.

η ζωή μου ολόκληρη ένα καλώδιο.Έχω καλωδιωθεί από παντού.
Καλώδιο στο τηλέφωνο-καλώδια στον υπολογιστή, καλώδια στ`ακουστικά του skype,
καλώδιο έχει γίνει το μυαλό μου.
Τα καλώδια μου μέσα...

Κάθομαι στον υπολογιστή να ηρεμήσω,και να γράψω κανένα κείμενο της προκοπής,
χτυπάει το κινητό μου,ξεμπερδεύω το καλώδιο  να βάλω το ακουστικό στ`αυτί κι ώσπου να το καταφέρω,  η γραμμή έχει κλείσει.

Ξαναγυρνάω στον υπολογιστή,προσπαθώ να συντονίσω το μυαλό μου,
και εκεί πάνω μου έρχεται φλασιά "ωπ! ξέχασα να πάρω το χάπι μου σήμερα!" λέω και σχηματίζω τον αριθμό της ANASAS  καθότι η φίλη μου λειτουργεί σαν αγχολυτικό στο νευρικό μου σύστημα, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε...κι άμα ξεχαστώ και δεν το πάρω, με παίρνει εκείνη να μου το θυμήσει!

Tαυτόχρονα χτυπάει το skype στον υπολογιστή και ψάχνω να συνδέσω τα καλώδια των ακουστικών για να μιλήσω με την Ευτυχία.
Είναι η ώρα που πρέπει να καταναλώσουμε τις 7000 λέξεις που έχουμε συμφωνήσει με το τελείωμα της κάθε ημέρας.
Τρέχω πανικόβλητη να προλάβω να ξεμπερδέψω τα καλώδιά μου για να προχωρήσω στις επαφές μου
κι αρχίζω και βρίζω σαν τον χαμάλη της λαχαναγοράς,γιατί η ζωή μου έχει γίνει χαμαλίκι της τεχνολογίας και των καλωδίων.

Μέσα από ένα καλώδιο ζω την ζωή μου,
μέσα από ένα καλώδιο θυμώνω,κλαίω ,γελάω,χαίρομαι.

Μέσα από ένα καλώδιο γνώρισα κι εκείνον που συντροφεύει τα όνειρά μου...
Μέσα από ένα καλώδιο έρχομαι σ`επαφή με τον άνθρωπο που έχει ακουμπήσει την καρδιά μου,
έχει κατακτήσει το μυαλό μου κι έχει γεμίσει την ψυχή μου,γλυκά συναισθήματα.
Μέσα από ένα καλώδιο περιμένω ν`ακούσω την φωνή του, την ανάσα του,
να μοιραστώ τον πόνο του, την κούρασή του,την απογοήτευσή του,
αλλά και την χαρά του.

Μέσα από ένα καλώδιο ερωτευόμαστε, ονειρευόμαστε και ζούμε τις στιγμές μας...
Μέσα από ένα καλώδιο πλάθουμε τα όνειρά μας,μετράμε τις αποστάσεις μας
και περιμένουμε να ξημερώσει η μέρα που θα πάψει η ζωή μας να είναι ένα καλώδιο...
και θα περάσει στην σφαίρα του αγγίγματος, των λέξεων, του "σε κοιτάω στα μάτια και παίρνω ζωή...
Βλέπω το χαμόγελό σου...και ζω ξανά από την αρχή"...(τελικά όταν μιλάει η ψυχή συνθέτει τα πιο όμορφα ποιήματα..)

Στο θέμα μας τώρα...
Έχω αφηνιάσει τελείως,με τα καλώδιά μου, που λέτε, γι αυτό το πασταφλώρικο μυαλό μου βρήκε την λύση.

Από αύριο θα βγω στο μπαλκόνι,θ`ανάψω φωτιά και θα στέλνω σήματα καπνού στους φίλους που επικοινωνούμε  μέσω καλωδίων...

καλώ λοιπόν όλους τους φίλους μου,να προμηθευτείτε από αύριο ξύλα,σπίρτα,και κουβέρτα για να συνομιλούμε στην ίδια γλώσσα.
 Κι η ωφέλεια διπλή γιατί θα βλέπουμε και τον ουρανό με τ`άστρα που έχω κάτι μέρες να τα δώ.... τα καλώδια μου μέσα!!
Ωπ, χτυπάει το skype κι έχω και κλήση στο κινητό σε αναμονή!  Άντε σας αφήνω τώρα, πάω να καλωδιωθώ και τα λέμε...(ε, ναι! είμαι αδιόρθωτη τελικά..)
Aναλαμπή.! μήπως τώρα τις απόκριες να ντυθώ καλώδιο?.

To παρακάτω τραγούδι το πρόσθεσα σήμερα με την φιλική παρέμβαση της despateraki.


14 σχόλια:

  1. Σιγά μαρή μη ντυθείς και ADSL κάτσε καλά αχαχαχαχχα!
    Αλήθεια λες με τα καλώδια. Να θυμίσω επίσης ότι με τα καλώδια παραγγέλνουμε πίτσα και με τα καλώδια κάνουμε σεξ! :p

    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μάγισσα Κίρκη
    Τα καλώδιά μου μέσα φιλενάδα...
    Ωραία ιδέα μου έδωσες με το ADSL...
    Πήρε καμιά στολή το μάτι σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "το χάπι" said:


    Ένα καλώδιο η ζωή μας...σωστή!

    αχ, ρε φιλενάδα...δεν έχω έμπνευση ούτε για σχόλιο της προκοπής!

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ANASA
    Τα σχόλια της προκοπής άστα γι αυτούς που δεν σε ξέρουν...Εμένα μου αρκεί η παρουσία σου στην ζωή μου.:)
    Κι αυτό άνευ σχολίου...καταλαβαίνεις τι θέλω να πώ.:))))
    Καλή σου νύχτα έμπνευση.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τί θα γίνει με κείνον τον καφέ; θα τον πιούμε καμμιά φορά; έτσι για να επικοινωνήσουμε καμμιά φορά unplugged. ολόκληρο τριήμερο δικό μας. οργανωθήτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τριήμερο ε;

    τελικά άμα δέν δουλεύεις, όλα πολυήμερα γίνονται και ούτε καταλαβαίνεις την αξία της αργίας..

    περί καλωδίων άστα..

    δράμα..
    γι αυτό λέω..
    πάμε να φύγουμε..
    εκεί θα έχουμε ασύρματα..
    χαχαχα

    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα..δεν ξερω τι να σου πω.. ???οποτε απλα καλημερα..και πολλα κισσσσσσσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το λέει και το τραγούδι Θεοδοσία μου... http://www.youtube.com/watch?v=xCi_za7HISg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα καλώδια μου μέσα...:)) Εγώ να δεις που απαντάω στο τηλέφωνο αφού ξεμπερδέψω το καλώδιο...που δεν είναι συνδεδεμένο σ' αυτό!!!
    Έλα όμως που μπήκε για τα καλά στην ζωή μας!!!
    Πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ευρύνοος
    Φιλαράκι φύγαμεεεεεεεεεεεεε.
    Με ασύρματο ιντερνέτι όμως εντάξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @mariposa
    πολλά κισσσ μικρό μου.
    Τι να πείς για την κατάντια μου μέσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Δέσποινα
    Δεσποινάκι μου πολύ καλό και σ`ευχαριστώ για την παρέμβαση...Το έβαλα του πάει γάντι.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ora
    Εσύ από την πολλή παρέα που κάνεις μαζί μου έχεις χάσει τ`αυγά και τα πασχάλια σου, όχι μόνο τα καλώδια.
    Είσαι το φιλεναδάκι μου.!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!