Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

16 Φεβρουαρίου 2010

Απολύομαι ρε Γιώργη απολύομαι.

Μάνα γιατί με γέννησες και μ`έκανες ιδιωτικό  υπάλληλο...
Μάνα αύριο απολύομαι για πρώτη φορά στην ζωή μου....
Μάνα αύριο θ`ανήκω στο άνεργο δυναμικό της χώρας...
Κι εγώ από την πίκρα μου διασκεδάζω με γιουτιούμπια....
Μάνα γιατί με έκανες τόσο αλλοπρόσαλλη ?

Μάνα τα νεύρα μου είναι στην τσίτα...
Μου έχουν βαρέσει γροθιές στο στομάχι από το πρωί,
με το χαρτομάνι που χρειάζεται για να τελειώσω το κλείσιμο...

Ιδιωτική εταιρεία είμαστε κύριοι δεν είμαστε Δημόσιο...
Τι την θέλετε τόση χαρτούρα?
Φοβάστε μήπως σας τελειώσει το χαρτί υγείας και κάνετε  καβάτζα
για τις δύσκολες μέρες?

Κι εγώ η δόλια τι φταίω και πληρώνω τόσες αμαρτίες...

Δεν με φτάνει που θ`αναγκαστώ να περάσω και την πόρτα του ΟΑΕΔ
με το απίστευτο χαρτομάνι του, θα πρέπει να παραδώσω και μια κούτα χαρτούρα
για ν`αφήσετε την Εταιρεία μου να φύγει από την Ελλαδα?

Δεν φτάνει που έφαγε ένα Καραμανλή στην μάπα... της επιβάλετε και τον Γιωργάκη,
με το 100μερες και της έπεσε λίγο βαρύ στο στομάχι...τι να κάνει η δύστυχη δεν το άντεξε πια άλλο.
Τα μπογαλάκια της και δρόμο για Ρουμανία μεριά.

Τριάντα εργαζόμενοι στον δρόμο...με το όνειρο του 100μερες του παπατζη-γιωργάκη.
Να δούμε τώρα Γιωργάκη με 30 ακόμη άνεργους στην λίστα του ΟΑΕΔ τι θα κάνεις.
Κι είμαστε και γυναίκες όλες, σε λυπάμαι κακομοίρη, γιατί δεν βλέπω να την βγάζεις καθαρή.
Κι όπως λέει και το γνωμικό: ΠΥΡ,ΓΥΝΗ και ΘΆΛΑΣΣΑ.

Από την θάλασσα μπορεί να την γλυτώσεις αλλά από  την γυναίκα που θα σε στείλει στο πύρ το εξώτερο δεν νομίζω να την γλυτώσεις.

Γι αυτό κι εγώ θα  διασκεδάσω τον πόνο μου μ`ένα γιουτιούμπι, με τον τίτλο απολύομαι.
Εντάξει μην βαράτε μπορεί ν`αναφέρεται σε φαντάρο αλλά βάλτε λίγη  φαντασία και παρερμηνεύστε το  λίγο.
Όλα άλλωστε σ`αυτήν την χώρα ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας...σαν το 100μερες του Γιωργάκη.

Απολύομαι ρε Γιώργη... απολύομαι.

17 σχόλια:

  1. Φαντάζομαι οτι τώρα θα έχεις πολύ χρόνο να γράφεις και να γκρινιάζεις..

    άντε, το ανθρώπινο δυναμικό σε περιμένει με νέα περισσότερα και προτάσεις..

    και μην αγχώνεσαι..
    είμαστε ΠΟΛΛΟΙ!

    καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ευρύνοος
    Θα έχω χρόνο φίλε μου αλλά θέλω κι εκδρομή με τον ΠΑΥΣΑΝΙΑ να πάρω τα επάνω μου.
    μπουχουχουουου.
    Πασταφλώρικο κλάμα είναι αυτό μέχρι να πάμε εκδρομή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σία μου
    εξοπλίσου με δύναμη και κουράγιο για όταν θα πας στον ΟΑΕΔ και όλα θα πάνε καλά.
    Κουράγιο, μόνο αυτό θα πώ.
    Τα υπόλοιπα θα τα πούμε από κοντά με παρέα ένα ζεστό καφέ.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Savvina
    Το μόνο καλό ότι τώρα θα έχω χρόνο να τον πιούμε τον καφέ.
    Όσο για τον ΟΑΕΔ τον περιμένω στην γωνία σαν την ερωτευμένη κορασίδα να τον κάνω ανάρτηση στο ανθρώπινο δυναμικό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουδέν κακόν αμιγές καλού (το λέμε για να μην τρελαθούμε) απόλαυσε τον πρωϊνό ύπνο (μεράκι τόχω) και τους πρωϊνούς καφέδες, κάνε και τα ταξιδάκια σου και...έχει ο θεός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ φιλενάδα, κουράγιο! Όλα καλά θα πάνε, δες το θετικά όσο μπορείς και σου επιτρέπεις...όλα θα γίνουν!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υ.γ. Θα σε πάω εκδρομή την Κυριακή να ηρεμήσεις και να ξεχαστείς, ετοιμάσου!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αύριο τι θα τραγουδάς "απαλλάχτηκα από σένα απαλλάχτηκα!;
    Άντε καλή λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I am are not alone! Αυτό το τραγούδι να ακούς. Είσαι δυνατή γυναίκα, θα βρείς νέες λύσεις, σε ξέρω :)
    Πολλά φιλιά Σια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ANASA
    Σ`ευχαριστώ πολύ φιλενάδα για το κουράγιο.
    Πραγματικά η παρουσία σου γενικά στην ζωή μου
    είναι πολύ όμορφη.
    Είμαι έτοιμη για την Κυριακή.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ora0
    Αύριο θα τραγουδάω μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά μαύρη σαν καλιακούδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Aνεμος
    Μακάρι να είναι έτσι Άνεμε...μακάρι.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @AATON
    Καμιά φορά κι οι δυνατοί λυγίζουν.
    Κι όταν είσαι και γυναίκα χρειάζεσαι τον ώμο
    του ανθρώπου σου να γείρεις.
    Είναι κάποιες στιγμές που πραγματικά και μόνο
    η κουβέντα "Είμαι εδώ για σένα" σου δίνει το κουράγιο να πας ένα βήμα πιο μπροστά.
    Αν ήξερα ότι είναι εδώ εκείνος ίσως να έπαιρνα κουράγιο.Και το χρειάζομαι αλήθεια σου λέω.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kουμπαρούλα μου, γιατί σε έπεσες, φιλενάδα;
    Aφού κατά βάθος ξέρεις πως μπορεί να σου βγει σε καλό, γιατί θα ανοίξεις νέα φτερά. Εσύ είσαι για άλλα πιο μεγάλα πόστα και όχι για να εργάζεσαι ως ιδιωτική υπάλληλος. Θέλεις να μπορείς να δημιουργείς και να εκφράζεσαι.
    Ελπίζω αυτό που περιμένεις αύριο να είναι καλύτερο απ΄ ότι φαντάζεσαι! ;-)

    Σου εύχομαι να πάνε όλα κατ' ευχήν για σένα και να μην ξεχνάς πως έχεις πολλούς ώμους για να γύρεις, αφού οι φίλοι σου είναι όλοι με το βλέμμα σε σένα και αναμένουν να σε βρεθούν πλάι σου για να αισθανθείς όμορφα.
    Τυχερή Πάστα Φλώρα. Ένα λόχο έχεις μαζέψει πάλι και θα πάρουμε χαρτάκι για να κλείσουμε ραντεβού μαζί σου lol
    Ούτε στον ΟΑΕΔ τέτοια αναμονή δεν θα βρεις! χα χα χα

    Να μην ξεχνάς πως έχεις ένα υπέροχο χαμόγελο γιατί χαμογελάει η ψυχή σου :)

    Πολλά κοχυλένια φιλιά και καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αφιερωμένο ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=44KuRvOCcsc&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!