Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

5 Φεβρουαρίου 2010

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΑΜΠΡΟΣ.!!!

Τα φέραμε από εδώ τα φέραμε από κεί
Εγώ ξανά  στο τίποτα στο γενικά εσύ...

Κάπως έτσι καταλήγουν όλα τα νυχτερινά συμβούλια με τον εαυτό μου.
Στο τέλος από την πολλή σκέψη και τα πρακτικά που κρατάω από αυτές τις συνεδριάσεις θα κάψω καμιά φλάντζα του εγκεφάλου μου...(όχι ότι δεν έχει καεί η μία κι έχει φύγει πρός άγνωστη κατεύθυνση)...
Δεν πειράζει τουλάχιστον δουλεύουν οι υπόλοιπες προς το παρόν.

Στο χθεσινοβραδυνό λοιπόν συμβούλιο και μετά από πολλή ανάλυση και σκέψη καταλήξαμε στο εξής συμπέρασμα εγώ κι ο εαυτός μου...
ΟΤΙ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΑΜΠΡΟΣ.....

Και γιατί κάνουμε αυτή την ανακοίνωση ?
Γιατί τώρα που μπλέξαμε με το πολύ blogging δεν μας μένει χρόνος για τίποτα...
Χρόνο να βγούμε να γνωρίσουμε κάποιον της προκοπής δεν έχουμε, κι επειδή δεν μας αρέσουν τα πειράματα γιατί πρέπει να συγκεντρώνει ορισμένα προσόντα, βγάζουμε ανακοίνωση στο ίντερνετ.
( μόνο σιγά τις ντομάτες παιδιά με το μαλακό κι όχι με το καφάσι).
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ 
ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ, ΝΑ ΣΙΔΕΡΩΝΕΙ,
ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΥ ΒΟΛΤΑ,
ΝΑ ΠΛΕΝΕΙ ΠΙΑΤΑ,ΝΑ ΞΕΣΚΟΝΙΖΕΙ
ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ 
ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ.

Κι εδώ θα συμπληρώσω ότι εκτός των παραπάνω προσόντων,
μετά από το πρωινό ξεπάτωμα, κι αφού έχω τελειώσει το blogging 
κατά της 3 η ώρα τα ξημερώματα, να είναι και πρόθυμος
για τρέλες και νυχτερινό ξεσάλωμα στην κρεβατοκάμαρα.
Η ανταμοιβή του?
Η "αιθέρια" τριπίθαμη ύπαρξή μου.

Θα προτιμηθούν οι έχοντες εμπειρία και συστάσεις.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ απαραίτητο στην διεύθυνση:




Η επιλογή θα είναι αυστηρή. Φωτογραφία απαραίτητη (δική σας, όχι του Ρουβά) , θα προτιμηθούν οι έχοντες ηθικό ακμαίο και υψηλό φρόνημα (ο νοών νοείτω..) ...α, και τις φλάντζες όλες στη θέση τους. Μου φτάνει που έχω κάψει τις δικές μου, μη γίνουμε το κλουβί με τις τρελές!


.

22 σχόλια:

  1. @apneagr
    Σε καλωσορίζω στο κονάκι μου...
    Χαίρομαι που σου άρεσε.:)
    Όποτε θέλεις ξαναπέρνα κερνάμε πασταφλώρικο γλυκάκι.:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από ότι φαίνεται πάντως μια φλάντζα, "πασταφλώρικη", έχει καεί και αυτό σε κάνει πιο σπιρτόζα...!
    Πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ora0
    Φιλενάδα κρύβε λόγια μας πήραν μυρωδιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...κι εγώ κουμπάρα!!!!!

    άντε, μακάρι να βρεθεί κανένα καλό παιδί να σε αποκαταστήσουμε!

    υ.γ. φυλαξέ μου κι εμένα γλυκάκι φιλενάδα!


    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί έχω την εντύπωση ότι το καλό, ή μάλλον, το καλύτερο παιδί έχει βρεθεί και σε λίγο θα είναι κοντά σου; Μήπως αυτή η ανάρτηση έγινε για να μας πεις ότι σου λείπει πολύ... κουμπάρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Γιώργος Φάκος
    Πώς με πιάνεις... πως με πιάνεις.!!!!
    Κουμπαρούλι σ`ευχαριστώ που με στηρίζεις:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι πραγματικοί ΦΙΛΟΙ είναι πάνω απ'όλα... ακόμα και από την καλύτερη σχέση... τουλάχιστον αυτό πιστεύω προσωπικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Γιώργος Φάκος
    Κι εγώ αυτό πιστευω ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    Είμαι τυχερή που σε γνώρισα που μου κρατάς συντροφιά, και μοιράζομαι τόσα πολλά μαζί ΣΟΥ.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ANASA
    εσύ κουμπάρα πρώτη θα συρεις το χορό στο τραγούδι απόψε στεφανώνεται αϊτός με "περιστέρα". Κι όποιος πει καρακάξα θα του βάλω πιπέρι.
    Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμπέρασμα. Το blogging ξεπαστρεύει τους γαμπρούς...
    Α,πα πα τι πάθαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aς τολμήσει κανείς και θα του δείξω εγώ, θα δει τι θα πάθει!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @to alataki
    κι ακόμα τι θα πάθουμε...
    οιμέεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ANASA
    Ήμουνα σίγουρη κουμπαρούλα...Σήκωσε τα μανίκια.
    Άλλωστε αν δεν παινέσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει.
    Όπως κατάλαβες πάλι το ξενυχτάω με τον άλλο κουμπάρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χχαχαχαχαχα τρελάρα το' πα και το' κανες αχαχαχαχ! Άσε μην το γελάς, θα πάρεις emails από ενδιαφερόμενους σαν εμένα που έβαλα αγγελία για πλάκα κι έγινε χαμός!Καλοφάγωτον βρε! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μάγισσα Κίρκη
    Έχω μάθει ν`ακούω τις καλές συμβουλές και να τις ακολουθώ στην ζωή μου...
    Κι η δική σου ήταν η καλύτερότερηηηηηηηη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί να κρύβω λόγια;
    Το να κάψεις φλάντζα τόσο γρήγορα και τόσο καλά είναι ΜΙΑ επιτυχία...και είμαστε περήφανες γι' αυτό!!
    Θα τις κάψουμε όοοολες...σταδιακά και με λαμπρά αποτελέσματα!!!
    Χαχαχαχαχα!!!

    (Καλά η μετριοφροσύνη μας δεν παίζεται;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ora0
    Η μετριοφροσύνη προσόν μας που λέει κι ο συνεργάτης.χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. α είναι και πρόθυμος
    για τρέλες και νυχτερινό ξεσάλωμα στην κρεβατοκάμαρα.
    Η ανταμοιβή του?
    Η "αιθέρια" τριπίθαμη ύπαρξή μου.????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Aνεμος
    Η "αιθέρια" τριπίθαμη ύπαρξή μου.????????????

    :))))
    κι ο νοών νοείτω...όπως θέλει το πλάθει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βρε τριπιθαμο τρελλοκομειο,αν υποψιαστω οτι μοιαζεις και τη Μαιρη Αρωνη,θα πω του γαμπρου να σε χαστουκισει,μια φορα ομως μονο...Μετα ξερεις θα σε προσεχει σαν τα ματια του.Σια και φυγαμε..πανω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Περίοπας...

    Γειά σου Περίοπα....Το χαστούκι σε παρακαλώ να πείς του γαμπρού με το μαλακό,γιατί είμαι μικρό και τριπύθαμο...Μην χάσω και την ισορροπία μου.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!