Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

22 Φεβρουαρίου 2010

αΚανόνιστα μυαλά του ίντερνετ.



 Αφιερωμένη  φωτό στους εκατό
και στην  ένωσή μας.!!!


Σήμερα λοιπόν καλά μου παιδάκια θα σας κλείνω το ρήμα μαζεύω.
Κάτι σαν την θεία Λένα παλιά, που μας έλεγε παραμυθάκια.
Μαζεύω μαζεύεις μαζεύουμε τι αλήθεια?
Μαζεύω τα μυαλά μου που τώρα τελευταία έχουν πάρει αέρα...(μάλλον φταίει το πολύ blogging)
Μαζεύεις την ήττα σου από τα όνειρα που προδώθηκαν από τους Θα και θα (βλέπε Γιωργάκης)
Μαζεύουμε σαν λαός τα κομμάτια μας και προσπαθούμε να ορθοποδήσουμε μέσα στην μιζέρια
 που μας βούτηξαν οι κλεφτοκοτάδες της ελπίδα μας (βλέπε ΝΔ και ΠΑΣΟk)

Και βέβαια μαζεύουμε και βρισιές και συμβουλές κι ότι άλλο βγάλει ο μπαξές του ίντερνετ.
Τόξερα βέβαια ότι θα μπλέξω άσχημα κάποια στιγμή αλλά αφέθηκα.
Με παρέσυρε το ρέμα μάνα μου δεν είναι ψέμα που λέει και το τραγούδι.
Εχθές λοιπόν έζησα μία απίστευτη εμπειρία μέσα στους ενωμένους.
Έμαθα πράγματα που ειλικρινά ήταν άγνωστα σε μένα.
Το πρώτο λοιπόν που έμαθα είναι ότι δεν έχω προσωπική ζωή κι είμαι κολλημένη με το pc μου,
κάτι σαν σιαμαίοι αδελφοί, ένα πράγμα.

Δηλαδή τι να πω χρωστώ ευγνωμοσύνη στον κύριο,κυρία,που μου το είπε κατάμουτρα.
Ήταν σαν να μου βάλανε ένα καθρέφτη στο πρόσωπό μου μπροστά.

Το επόμενο ήταν ότι δεν έχω σεξουαλική ζωή,άρα είμαι δακτυλοδεικτούμενη.
Και το αμέσως πιο καλό ήταν ότι όταν έχεις σεξουαλική ζωή γράφεις ωραίες αναρτήσεις.
Μετά ότι είμαι αμόρφωτη,και κάνω τεράστια ορθογραφικά λάθη.

Ότι ο Δάσκαλός μου είναι γερομπισμπίκης και χρειάζεται υπογλώσσια χάπια για να είναι μάχιμος.
Άχ Άνεμε θα σε μαλώσω γιατί μου το έκρυψες αυτό?
Έπρεπε να μου το πει μία κυρία ή ένας κύριος από το πουθενά?

Και το τελευταίο και καλύτερο ότι είμαι η αυτοκρράτειρα Theodosia...με δύο ρρ για να τονίσει την βαρύτητα του τίτλου.
(Σαν να λέμε Ακάκιεεεεεεε τα μακαρόνια νάναι Μίσκο).
Ειλικρινά τέτοια τιμή δεν την περίμενα.
Να είμαι μία αμόρφωτη,χωρίς σεξουαλική ζωή για να μην το πώ πιο λαικά, αυτοκράτειρα.
Μάλλον με δολοπλοκίες θα κέρδισα τον θρόνο μου.
Προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου.
Και σας παραθέτω τα σχόλια και την παιδεία της εν λόγω blogger με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο aKanonistoN με το στερητικό α' μπροστά.

akanonisti είπε και για τους εκατό συγγραφείς των ενωμένων με ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΧΟ φυσικά τον Άνεμο.(Κι εδώ θα σου θυμίσω καλή μου akanonisti
ότι όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, βλέπε Άνεμος και το μένος σας εναντίον του)


1.Συγγγρρρραααφφέααααααα....
δεν γαμιέσαι και εσύ και οι 100 συγγρρρρραφείςςςςς μαζίιιιι?????
Που ξέρεις... ίσως σας έρθει έμπνευση...και γράψετε μία ανάρτηση της προκοπής.....(συμπληρώνω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ευχή καλή μου)

2.Ετοίμασε το υπογλώσσιο γερομπισμπίκη....
 Το επόμενο σχόλιο σου...θα διαγραφεί... (μαζί με όλα τα προηγούμενα....)
 Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα  http://akanoniston.blogspot.com/


3.(καλά που έσβησες την πρόσκληση να γράψω σε εσάς... παλιοχλιμίτζουρα...
χιμπατζοναζιστή...)


4.Εκτός από ανορθόγραφος....
δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς και τους χρόνους!!!!....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ετσι που το διατύπωσες, φαίνεται...σαν πρώτα να έγραψες τα σχόλια...και μετά να έγραψα την ανάρτηση.....

Εχεις τελειώσει δημοτικό.... Σοβαρρότατε Συγγγγρρραφέα?????

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Μα ούτε ένας σοβββαρρρότατος... δεν το πρόσεξε????
Ούτε η εμπνευσμένη αυτοκρρράτειρα....
Theodosia?????

ΑΙΣΧΟΣ

ΤΟ δώρο του Θεού???
Ο εγκέφαλος με το nick Theodosia???
Άλλη φοβερή μορφή… που πάλι έγραψε σχόλιο χωρίς καν να διαβάσει….
Ήθελα να ήξερα… νομίζετε πως μπορείτε να κοροϊδέψετε κανέναν???
Μόρφωση δεν έχετε… ούτε ψυχή.. ούτε χιούμορ…
και θα γυρνάτε καταδικασμένοι… στην αποτυχία και την δυστυχία… χωρίς ποτέ να ψάξετε την αιτία…
Όπως και να έχει…πρόβλημα σας….



ΑΥΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑς ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥς ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕς.
ΠΑΡΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑς ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΤΗΣ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑς ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ.

10 σχόλια:

  1. Ελα βρε Σια μας,τι της δινεις βημα,αστην να παει να πνιγει, την αποκαλεις και κυρια ...το τσοκαροο.Ακομα και η Παστα απ τη Φλωρα ειναι πολυ ανωτερή της,δεν κανει μια Αυτοκρατειρα τωρα να...σκυβει και να προσεχει τον ....τελευταιο απο τους ασημαντους και αναξιοπαθουντα υπηκοο και οπαδο της ντουβαροσυνομιλιας.Αυτη θελει επειγοντως ζουρλομανδυα,πηγε και ο Ανεμος και της "ξυπνησε" την ξεχασμενη και παραμελημενη ερωτικη ζωη της και εχασε το μπουσουλα.Ουτε για τα βουρλα στην ακροθαλασσια δεν ειναι να την ενταξουμε.Θα διαμαρτυρηθουν τα κακομοιρα!!Εστειλε τον Πατερουλη της ολη μερα σημερα και πριν λιγο αλλαξανε παλι βαρδια μεταξυ τους.Σαν πολυ ασχοληθηκαμε μαζι τους δε νομιζεις;Την καληνυχτα μου και καλη σου εβδομαδα...
    ΥΣ.Ο Αγγελακας του πηγε κουτι εκει..ποιος ειναι ο....ηθικος αυτουργος 'η συνεργός;(ρητορικο ερωτημα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να κάνω φίλε μου Περίοπα με παρέσυρε το ρέμα...ή με όποιον δάσκαλο καθίσεις βλέπε (Άνεμος) τέτοια γράμματα θα μάθεις.
    Εξ`ου κι η φωτογραφία....
    Πολλά φιλιά και σ`ευχαριστώ που είσαι εδώ δίπλα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα σια..θελω να μου λυσεις καποιες αποριες...
    -τι βραβειο παιρνετε για τις καλυτερα ορθογραφημενες αναρτησεις σας???
    -διαγωνιζεστε για το ποιος κανει την καλυτερη,γεματη φαντασια,φιλοσοφικα μηνυματα και τροφη προς σκεψη αναρτηση????
    -τι κερδιζετε αναλωντας ενεργεια καυγαδιζοντας για τις αποψεις σας σε διαφορα θεματα..........θα αλλαξει κατι πιστευεις???
    -τι ενδιαφερει τον καθενα η προσωπικη σου ζωη και με ποιο δικαιωμα ασχολειτε μαυτην??
    δεν επεκτεινομαι περισσοτερο γιατι δεν γνωριζω τι εστι μπλογκερ ενωμενοι κλπ...και τι παιζει ειδικως και συγκεκριμενα...
    αλλα εχω να πω...!!!!ρε με τι ασχολειτε ο κοσμος...ειναι δυνατον να βγαζεις μενος για τα μπλογκς??τι παιζει??τεσπα

    ευχομαι καλη μερα και καλη βδομαδα!!! (δεν πιστευω να σε επηρεασε αυτο που συνεβη γιατι θα τρελαθω!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήθελα να ήξερα… νομίζετε πως μπορείτε να κοροϊδέψετε κανέναν???
    Μόρφωση δεν έχετε… ούτε ψυχή.. ούτε χιούμορ…
    και θα γυρνάτε καταδικασμένοι… στην αποτυχία και την δυστυχία… χωρίς ποτέ να ψάξετε την αιτία…
    Όπως και να έχει…πρόβλημα σας….
    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΕΔΩ
    http://anemos5.blogspot.com/2010/02/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ mariposa ειλικρινά και εμείς δεν ξέρουμε τίποτα τα ίδια ερωτήματα έχουμε
    μάλλον λάθος θα έκανες.. απευθύνσου εδώ..
    http://akanoniston.blogspot.com/
    να ρωτήσεις για τυχόν απορίες εμείς και σεξ κάνουμε και επικοινωνούμε άρα είμαστε υγιείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι να πω?όσο κι αν διαφωνείς με κάποιον τέτοια σχόλια δε γράφεις.Δλδ συγγνώμη με αυτά που έγραψε θεωρεί ότι θα φανεί ανώτερη από σένα;Με αυτά τα λόγια αποδεικνύει ότι εκείνη έχει σεξουαλική ζωή, μόρφωση και χιούμορ?Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Aνεμος
    M`αρέσει η απάντηση που έδωσες στην mariposa.
    Μ`αρέσει να νιώθω την παρουσία σου στο θολό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Δέσποινα
    Συμφωνώ μαζί σου Δέσποινα.
    Έλεος με την ανάγωγη συμπεριφορά κάποιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θεοδοσία (ή Σία ή Θολό τοπίο)
    καλημέρα βλέπω πως έχασα επεισόδια...όπως βλέπω και κόντρες μεταξύ πολιτισμένων και "πολιτισμένων" bloggers !!!

    Το σίγουρο είναι ένα, ότι στον χώρο αυτό ακούγονται και γίνονται πολλά !!!

    Ωστόσο η ουσία είναι μια, και θα στο πώ απλά.

    Όλα τα δάκτυλα του χεριού δεν ίσα.
    Αλλά όλα χρειάζονται για να λειτουργήσει το χέρι σωστά.

    Όποιος κατάλαβε κατάλαβε !!!
    ...και το μόνο σίγουρο είναι ένα, ακανόνιστα
    μυαλά υπάρχουν παντού και πάντα!!!

    Αλλά μην μασάς, keep blogging !!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Foyntas Spiros
    Μπερδεύτηκες κι εσύ με τα ονόματα φίλε μου?
    Δεν φταίω εγώ η παράκρουση από το blogging φταίει.
    Όποιος κατάλαβε κατάλαβε !!!
    ...και το μόνο σίγουρο είναι ένα, ακανόνιστα
    μυαλά υπάρχουν παντού και πάντα!!!

    Συμφωνώ απόλυτα.
    και λίγο σασπένς δεν βλάπτει.χαχαχαχα
    Σ`ευχαριστώ για την παρουσία σου:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!