Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο!

Επιλογές

Home
Home
About Me
About Me
ΥouΤube
ΥouΤube
Σκόρπιες Σκέψεις
Σκέψεις
Σκόρπιες Σκέψεις
Υπηρεσίες

24 Φεβρουαρίου 2010

ΑΡΑΓΕ ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ?



Σήμερα το θολό θα θυμηθεί όσα ήθελε να ξεχάσει.
Κι αιτία μία ταινία που είδα χθες.
ΤΟ ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ...και θυμήθηκα όσα μου διηγούνταν ΕΚΕΙΝΟΣ όταν ήμουνα παιδί,
με ψυχή βαθιά και πόνο στα μάτια.
Για όλα όσα είχε ζήσει και τον είχαν πονέσει.
Την προδοσία,την παράδοση των όπλων,το κατακρεούργημα των αδελφών,
το μίσος και την αλλοφροσύνη που βασίλευαν τότε και δεν είχαν λογική εξήγηση.
ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ.

Αμούστακο παιδί ήταν όταν τον πήραν στα βουνά...Δεκαεφτά χρονών παιδαρέλι.
Στην δεύτερη μάχη που έδωσε με τους συναγωνιστές του τον βρήκε μία ριπή πολυβόλου.
Του έκοψε κομμάτια από το κορμί του.
Κι ήρθε κι η προδοσία να του αποτελειώσει το κομμάτιασμα της ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ.
Βγαίνοντας από το νοσοκομείο τον έκρυψε  η οικογένειά του.
Και οι ίδιοι οι συναγωνιστές του τον πρόδωσαν, κι ένα βράδυ πήγανε οι χύτες και τον σπάσανε στο ξύλο όπως ήταν με τους γύψους.

Μεγαλώνοντας έκρυβε τις πληγές του κορμιού του και της ψυχής του
για να μην τις βλέπω εγώ κι ο αδελφός μου και μεγαλώσουμε με μίσος στην καρδιά μας.
Σπάνια μίλαγε γι αυτά μπροστά μας.Μόνο όταν είδε μεγαλώνοντας ότι ακολουθώ την πορεία του,
μου μίλησε παρακαλώντας με να μην προδώσω ποτέ τα ιδανικά μου.

Και τότε κατάλαβα πόσο βαριά κληρονομιά έσερνα μαζί μου.
Ήμουν κόρη εκείνου που ποτέ δεν συμβιβάστηκε  και δεν ξεπουλήθηκε άσχετα αν τον ξεπούλησαν
εκείνοι που πίστεψε.
Δεν καταδέχτηκε ούτε την σύνταξη της Εθνικής αντίστασης να πάρει...
ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΕΤΟΣ-ΨΥΧΗ ΒΑΘΕΙΑ.
"Εγώ δεν πολέμησα για να με πληρώσουν...πολέμησα για ένα καλύτερο αύριο κι αυτό μας το στερήσανε.
Δεν ξεπληρώνεται η προδοσία των ονείρων
Δεν ξεπληρώνεται το ξεπούλημα των ψυχών-της ψυχής βαθιάς  παιδί μου
".

ΣΤΟΧΑΣΟΥ
ΠΌΣΟ ΚΡΆΤΗΣΕ Η ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
ΠΟΣΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ
.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ Σ`ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.

12 σχόλια:

  1. Δεν ξεπληρώνεται η προδοσία των ονείρων
    Δεν ξεπληρώνεται το ξεπούλημα των ψυχών-της ψυχής βαθιάς παιδί μου".

    ΣΤΟΧΑΣΟΥ
    ΠΌΣΟ ΚΡΆΤΗΣΕ Η ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
    ΠΟΣΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ.

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ Σ`ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "...να μπορείς να πολεμάς για ότι αγαπάς με ψηλά το κεφάλι και να προδίδεσαι από αυτό λατρεύοντάς το ακόμα..."

    σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Aνεμος
    Τα πουλάνε όσο-όσο τα όνειρά σου τα όνειρά μας.
    Στην αγορά της παγκοσμιοποίησης και των συμφερόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βρέ Σία..
    πάνε αυτά, χάθηκαν..

    τώρα επιπλέουν οι φελοί και τα σκ..ά..

    δύσκολο να επιστρέψουν οι Αξίες..
    και στο κάτω κάτω γιατί να συμβαίνουν συνέχεια τούτα;
    δέν μπορεί να ηρεμήσει τούτος ο τόπος..
    γιατί να επαναλαμβάνεται η ιστορία;
    γιατί θα επαναληφθεί..

    κρίμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ANASA

    ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΔΩΣΑ ΠΟΤΕ.

    ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΒΟΛΕΨΑΚΙΑΣ.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ευρύνοος
    Φίλε μου επιπλέουν τα σκατά γιατί δεν διδάσκουμε την ιστορία στα παιδιΆ ΜΑς.
    Για να είναι συνειδητοί πολίτες πρέπει να γνωρίζουν κι όμως δεν γνωρίζουν.
    Να μάθουν για το ξεπούλημα των ονείρων και ποιοι κρύβονται πίσω απ`αυτά.
    Ευτυχώς τα παιδιά μου ΞΕΡΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μήπως συνεχίζουμε μέχρι σήμερα να αλληλοτρωγόμαστε; Γιατί δεν μπορούμε να είμαστε ενωμένοι και να έχουμε σύμπνοια, ακόμη και μέσα σ' αυτόν τον χώρο...
    Ας συνειδητοποιήσουμε ότι μόνο ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε και το έχουμε αποδείξει στην Ιστορία μας.
    Μήπως δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο,ότι βαλλόμαστε από γύρω και ότι τελικά, πάλι είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση...;
    Οι Γερμανοί δείχνουν το ολοκαύτωμα, την βαρβαρότητα και την κτηνωδία. Αυτό θέλουν να μην ξαναγίνει.
    Τελικά...φαίνεται ότι μας αρέσει να αφήνουμε τους ξένους να κάνουν κουμάντο! Αυτό ήταν, είναι και θα είναι ολέθριο!
    Αν δεν είναι ο συμπατριώτης πιο πάνω από τα μικροσυμφέροντα, πολύ φοβάμαι ότι θα το ξανακάνουμε το λάθος!
    Λαός που ξεχνά την ιστορία του καταστρέφεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το κακό είναι πως δεν τα πουλανε τα ονειράμας αλλα προσπαθούν να μας βάλουν να τα πουλήσουμε
    και ακομα πιο κακό ειναι που τα καταφερνουν σε μεγάλο ποσοστό

    να είσαι καλά Αγάπη
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Idea Studio
    Κρατάω αυτό που λέω συνέχεια.

    Λαός που ξεχνά την ιστορία του καταστρέφεται.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Γιάννης Παππάς.
    Δυστυχώς αυτό είναι που πονάει καλέ μου.
    Ότι το καταφέρνουν τις περισσότερες φορές.
    Σ`έναν ποιητή που θαυμάζω θ`απαντήσω και μ`αυτά τα λόγια.
    "δρόμοι που τους διαβήκαμε ολομόναχοι , μέρες θαμπές , χρόνια χαμένα , κι εκείνο το άρωμα που μας τυλίγει όταν μας έχει πια σφραγίσει το πεπρωμένο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκφράζω τον σεβασμό μου σ' ΕΚΕΙΝΟΝ και τα συγχαρητήριά μου σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @to alataki
    Σ`ευχαριστώ πολύ καλή μου φιλενάδα.
    Δεν ξέρεις τι ανακούφιση ήταν που έγραψα για εκείνον.
    Και το οφείλω στον Άνεμο που με προέτρεψε να το κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι 'πνοή' για τον χώρο μας! Ευχαριστούμε!